HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Friday, December 4, 2009

tired of being sorry

Tired of being sorry

Aku tidak tahu mengapa kau sering mengekoriku setiap malam,

Sedangkan kita sering bergaduh tanpa sebab.

Biarkan aku jelaskan segalanya

Untuk seribu kali alasan yang kau berikan,

dan berdasarkan bukti yang aku miliki,

Mungkin kau betul,

tapi aku kesunyian,

tidak mahu bergaduh dengan mu,

aku sudah penat dengan semua ini,

sudahlah…

Aku berdiri di kaki lima..

mengenangkan nasib kita berdua

tiada sesiapa yang melihatku

tetapi bulan yang menerangi pada malam itu

Aku tidak berguna, aku hilang hala tuju,

hanya untuk mendapatkan kau.

Mungkin kau betul,

tapi aku kesunyian,

tidak mahu bergaduh dengan mu,

aku sudah penat dengan semua ini,

sudahlah…

Aku berdiri di kaki lima..

mengenangkan nasib kita berdua

tiada sesiapa yang melihatku

tetapi bulan yang menerangi pada malam itu


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

1 comment:

saat cik ain story2.. = )) said...

haha . x sngker laa plop mmbe i neyh minah jiwang . muahaha . = ))