HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Wednesday, August 22, 2012

Hari Raya Saya.

Assalamualaikum and Anyeonghaseyo.

Lets make it short ( InsyaAllah ) , Raya saya kali niyh. Vaahhh!

Last day before Raya : Kami di Kuala Kangsar bersiap sedia untuk buat persiapan majlis kenduri tahlil, so tolong je lah pape yang patut.


Raya pertama : Paginya kami satu keluarga pergi masjid Simpang sembahyang raya then melawat kubur arwah Pak Tam. Al-Fatihah. Then, balek je umah aku mulakan visi mengumpul duet raya macam tahun tahun sudah jugak daripada mak bapak sedara. Hehe.

Raya Kedua : Kami bakar sate!! Yeayyhh. Tempah satay and bakar sendiri je sudah. Fuhh, berpeluh peluh, mata pedih masuk asap bagai la weyy. The best part, hujan turun dengan lebat setengah jam kemudian, kejap ase mata pedih tu aku cuci muka ngan air hujan je. Pastu, air da bertakung banjir kecil sampai buku lali. Wahaha~


Satay die makan macam tu je da rase manis. Apetah lagi bila cicah ngan kuah die an an. Hehe

Raya ketiga : Kami dikejutkan dengan berita kematian besan Atok saya waktu Subuhnya ( Al-Fatihah ). So, satu keluarga bergerak ke BM ( Bukit Mertajam ).

Focus to the Little one.. So hyper lol


So cute this little 


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

No comments: