HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Saturday, September 22, 2012

Our Beloved Lecturer


Assalamualaikum and  Anyeonghaseyo.

Cuti semester hampir tiba tapi sebelum tu kene final exam dulu tahu. InsyaAllah masuk bulan Oktober ni aku akan menduduki final exam yang pertama as Part 1 student. Habis je exam baru le start cuti sem and enjoy enjoy bagai then Disember masuk balek. Huh. Let it be.

Sekarang niyh dalam mood study week patutnya , tapi aku balek rumah bukan study pun , online je memanjang. Naseb lah kan. InsyaAllah aku balek rumah tidak lama, nak fokus final exam punye fasal doe. Jangan memain even baru Part 1. So, sekarang ni kelas semua dah habes and dah tak jumpe dah our beloved lecturer untuk next sem. Kalau nak jumpe selisih uh memang susah la citer die an. Memasing busy je. Kuikui. Ehem *kering  tekak*.

Jum tengok gambar cucuri yang kiteowang tangkap dalam kelas. Our beloved lecturer semasa sem 1 , Dais 1B. Kesemuanya lelaki , untung sangat tahu. Kalau boleh taknak lecturer gegurls laa sampai part 6. Ehem.

Semua nama lecturer terpaksa dirahsiakan , nak tahu cari sendiri. Haha. Lecturer kiteowang untuk program FAR100 iaitu subjek perakaunan la. Lecturer yang pertama kiteowang kenal dalam kelas Dais 1B. Sir memang habes cool and fun lahh. Sir kalau bagi contoh selalu 'menyakitkan hati' kiteowang nak fikir , lawak la. And sebab Sir la baru aku tahu camne nak sebut C.I.M.B Bank dengan betul which is 'Cim Bank'!

Lecturer yang kedua kiteowang kenal dalam kelas ni. Handsome! Muda! Bujang! Smart! Pakej tahu. Ajar dalam program MAT112. Subjek lebey kurang macam Add Maths jugak. InsyaAllah dalam masa terdekat Sir akan pergi ke oversea nak sambung pengajian yang lebih tinggi lagi dari Master tak silap aku. Fighting untuk Sir! Haha.

Sir yang ketiga kiteowang kenal. Mengajar dalam program AIS130 iaitu mengenai komputer la. Antara lecturer paling ehem ehem yang mengajar kiteowang. 50 ke atas mungkin. Tapi Sir baek tahu. The best part , antara kelas yang paling mengantuk kelas AIS la. Buku tebal giler giler , masuk kuliah bace je , sebab tu mengantuk. Sorry Sir , saya akan berusaha lagi. <3

Sir yang keempat kiteowang kenal. Sir yang sangat comellll. Program BEL120 , subjek bahasa inggeris. Sir sangat comel , wahaha. Paling tak boleh blah, aku yang duduk dihadapan sekali kelakar je tengok Sir. The best part , semasa sir nak explain cara nak menulis jawapan kat paper , kalau dalam bahasa melayu , 'Kamu kene salin jawapan bulat bulat dari petikan' , tapi Sir , ' U can copy circle circle the sentence'. First tyme aku dengar Sir betul betul pandai buat ayat. Wehehehe~

Actually ade satu lagi lecturer. Our Ustaz. Beloved Ustaz. Gambar dia lupe nak tangkap, tapi InsyaAllah kami satu kelas akan pergi ziarah rumah Ustaz , InsyaAllah <3 Ustaz yang paling comel and best. Hehe.

Even post kali niyh korang rasa annoying but who cares? Nak cakap aku newbie yang saje havoc fasal first tyme masuk u? Derrr, kesah pulak aku? Heheh.


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

No comments: