HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Monday, December 31, 2012

Texas Steak House , Cheras.


Assalamualaikum and Anyeonghaseyo.

Malam sebelum saya dan Debot pulang ke negeri masing-masing kami mengunjungi ke Texas Steak House for our dinner. Disebabkan pilihan aku sebelum ni adalah Taste of Asia Food Court , so pilihan Debot pulak Steak House. Nak sangat kann.


Lupa pulak nama steak ni. Tapi ini pilihan Debot dengan air Apple Asam Boi.


Ini pulak pilihan Mira bersama air Limau Asam Boi.


Ni air aku yang tersangatlah sedap sampai habis licin aku minum , rasa macam perahan Mangga sebenar you!


Aku punye ni HotPlate. Aku ingatkan daging aku macam Debot punye jugak , rupanya macam ini. Nasi memang banyakk giler bro , wa tak tipu okayy.

Okay bye.


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

3 comments:

aisya said...

terliur plak tgk gambar2 makanan ni.. ahaha!

Anonymous said...

mahal tak harga die ?

Izzati Amira said...

harga standard la rasanya... haritu pergi above RM13 kot.. (: