HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Friday, January 4, 2013

Mrs Weird



Assalamualaikum and Anyeonghaseyo.

Safely arrived at my homie. K, memang saya mengada pun nak balik kan even duduk kat kolej tak sampai 3 hari pun. Hmm, kesah pulak kan. Members semua suruh balek minggu depan je , tapi saya enggan. Perghh, ‘enggan’ gitu. Saya ada satu misi ni. Insyallah saya akan cuba tunaikan dan laksanakan sebaik mungkin. Doakan saya boleh? Amin. InsyaAllah kalau misi ini sudahpun bermula and ada improvement , i’ll tell u olss! Hint : PMR, k tak payah tanya ape. Tunggu je kalau nak tahu. Taknak sudahh.

Takde pe yang special dalam 3 hari aku tak ber-blogging ni. Cuma , malam semalam ada event kolej. Aku pergi je la sebab dorang cakap ade cop and makan sedap sedap sedap sedap. Ha, kalau sebut fasal makan , tak ke mahunya aku tidak pergi? Ada faham? Wakaka. Tentulah disebabkan makanan yang dorang cakap sesedap tu aku datang dengan perut yang kosong. Lahhh , macam bese mestilah ade cakap-cakap-cakap bagai kan. Aku boleh terima lagi kalau RS atau YDP atau NYDP yang bercakap kat depan. Tapi kalau dah semua berkeinginan untuk bercakap kat depan ape kes? Ritu kan dah jumpa *sigh*.

Pastu , all the time aku tweet je fasal ‘lapar’ and penuh je TL aku  fasal lapar. Eeee, mengamuk lah sangatkan. Lepas dah potpetpotpet dorang ajak maen game pulakkk. Mak you , ana lapar sangat ni. Boleh tak makan dulu baru nak maen hape ke sume? Geram je rasa. Kenapa aku tak sabar ni? 10:28pm aku still tak dapat makanan. Perghh , perut aku lapar seyhh. Berkeroncong menyanyikan lagu ‘Gangnam Style’ sudah. Tak caye? Sudah.


Dalam 10:30pm ke atas tu, dorang cakap da boleh amek makanan. Aku, Miera, Mira terus serbu and aku amek dua bungkus , Miera pun dua bungkus. Roommate aku pun amek dua jugak, haaa~ hamek ko , nampak sangat mak nyah-mak nyah ni lapar sangat kan. Hahah~. Takde gambar untuk event malam semalam sebab , takde benda best untuk dikongsikan pun. Sekian.

Untuk hari ni , dalam kelas BEL , mulanya kiteowang kena salin 3 buah perenggan yang menggambarkan siapakah "Mrs Weird". Siapakah? Aku pun tak tahu , tulis je lah. Sampai penghujung , Miss suruh kiteowang lukis mengenai gambaran yang telah diceritakan. Then , aku baru teringat semalam , tyme tunggu bebudak kat koridor , ade dua orang student tengah tunjuk gambar kucing masing-masing yang dilukis. Pelik sudah kucing dorang tu. So , aku pun paham apa Miss cuba nak bawak game ni dalam kelas. Kfine.

Mrs Weird.

Hakhak. Kelakauu kan? kan? Adoyai. Tersangatlah lama aku tidak melukis niyh. Nak nak part kasut Mrs Weird yang sungguh annoyed giler. Aku da lupe macam mana nak lukis kasut. Kesian kan? Kalau tangan toksah duk cakaplahh. Lagi hancuss. Ha , cepat komen, cepat kutuk lukisan aku cepat! Hehe.

Aku telahpun dimasukkan dalam annoying list Finaz , hikhik. Sebab aku selalu usik and kacau dia serta selalu buat die bengang. Sape suruh die serius sangat dalam semua hal?? Hehe. Sorry , Finaz. Tengok Finaz je boleh buat aku nak senyum je memanjang , haha.

Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

No comments: