HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Sunday, May 19, 2013

Drama : Kisah Cinta dan Teduhan Kasih

Assalamualaikum and Anyeonghaseyo.

Sekarang niyh tengah hangat tip top drama Slot Lestary - Kisah Cinta dan Slot Akasia - Teduhan Kasih.



Drama Kisah Cinta @ #kisahcinta niyh memang aku nak tengok sangat sebab adanya Fazura dan Shaheizy Sam!!!! Ohmaigaddd. I love both of them. Aku memang suka tengok Fazura , gorgeous gituuu. Siap follow insta u olls. Peminat lah katekan. Well , aku hanya follow selebriti yang aku betul-betul suka je , tu pun tak banyak , Fazura dan Tasha Shila si gorgeous. Ekeke.

Berbalik pada cerita asal , aku memang suka dengan kedua-dua pelakon niyh and dapat tahu je dorang bergandingan dalam satu drama , terus rasa "Mesti tengok drama niyh!!". Dan nanti ,dorang pun bersama-sama bergandingan dalam filem Manisnya Cinta , akan datang u olls.

Scene episode minggu lepas. Kelakar sebab memasing try ajuk memasing. Kak Fazura so beautiful!


Tak lupa juga aku turut menyukai pelakon Nadia Aqilah dan Nazim Othman yang ada dalam drama kat slot Lestary ni. Aku expect genre cerita niyh romantik komedi je sebab rasanya mostly cerita kat slot Lestary macam tu kot.

Saluran : TV3
Slot : Lestary
Waktu tayangan : Setiap Selasa , 9pm

Credit : SINI

Drama Teduhan Kasih @ #TeduhanKasih yang diadaptasi dari novel niyh membuatkan aku nak sangat tengok jalan cerita dia sebab ada Adi Putra dengan Nabila Huda dan Shah Iskandar. Heroinnya , Sherry Ibrahim. Well, aku memang peminat Adi Putra dah lama dahhh. Tapi aku just minat gitu-gitu je , takde plak nak follow twitter sebab aku tak suka follow retis , kecuali GD. Hehe.

 

Sebelum niyh ade jugak cerita Adi Putra dengan ND , tapi aku tak berkenan sangat. Selalunya aku akan tengok drama tu bila kedua-dua Hero dan Heroin nya aku berkenan sikit. Hehe. Nanti nak beli novel ni ker hah?? Hmmm. Pikir dulu.

Aku rasa kat slot Akasia niyh pulak mesti genre dia lebih kepada drama , sedih sedih gitu. Rasanya nye lahh.

Saluran : TV3
Slot : Akasia
Waktu tayangan : Isnin - Khamis , 7pm

Nak tahu Sinopsis fasal novel ni sikit , klik SINI dan SINI.
Credit : 1, 2, 3,


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

2 comments:

Berry Lavynia said...

mmg fazura berlakon lain sikit..seronok tengok :)

Izzati Amira said...

@Berry Lavynia

kan? kan? heheh