HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Sunday, November 17, 2013

Yeay! Thanks Nuffnang!!

Assalamualaikum w.b.t

Entry pendek-pendek je ni. Terima kasih nuffnang setelah sekian lama CPUV tak jenguk langsung kat blog aku ni. Maceh maceh.

Terima kasih banyak-banyak jugak dekat pakwe makwe yang sudi singgah kat blog aku ni. Hey new followers , "Hai hai."


Tak ape lah dapat satu pun. Terima kasih nuffnang, terima kasih korang!! Alhamdulillah.

Kbye.


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

12 comments:

Hajar Rashs said...

bst la..kite dah lame benor xdpt ni

Afiqah Adzan said...

Wah tahniah-tahniah..

atien zuraidah said...

Wah..tahniah akak pn bru dpt 1..

ct aman said...

ala...sy xprnah dpt...lg kesian...sobs sobs...hehehehe....

Hafiza AizZawa said...

tahniah2.. bkn sng nk dpt cpuv nie..

Izzati Amira said...

@Hajar Rashs

sabar banyak2 n keep bw okay?

Izzati Amira said...

@Afiqah Adzan

mekasih (:

Izzati Amira said...

@atien zuraidah

hehe, congrats kat akak jugak (:

Izzati Amira said...

@ct aman

ala ala.. sabar keyh..hehe

Izzati Amira said...

@Hafiza AizZawa

mekasih (:

Sobri Yaacob said...

hai..hai..hai..
hai bebanyak. saya folower baru :)
wow untung la dpt cpuv :)

sha dhira said...

tahniah dear..