HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Thursday, May 29, 2014

Hiatus from blogwalking


Assalamualaikum w.b.t

Yes. Zati @ ( akak Zati ?? ) bakal memegang status "hiatus from blogwalking". Lol , why?
Nak masuk semester 5 dah ni. Masuk kampus baru , kat Tapah nuuunnn... Sebab tu Zati buat segmen untuk korang blogwalking , supaya blog aku tidak kelihatan sepi. HA HA HA.

[ Yes. You captured my heart dear readers. ]

Nak citer sikit , sebagai penganggur selama dua bulan ni kerja aku blogwalking aje kan? Masa aku bukak lappy lah aku blogwalking pergi blog korang sana sini , komen sana sini. Best sangatt sebab banyak tips up kan trafik blog aku berjaya ikut. Hehe , big thanks sebab sudi jenguk blog aku.

Terima kasih banyak-banyak kepada korang yang sudi klik iklan-iklan kat blog aku ni. Pasni tak boleh nak reply klik dah , kalau nak saja-saja klik pun bolehhh. Hehe. Tunggu le aku cuti raya , nanti klik lagi. InsyaAllah.

Tak pun kena tunggu cuti semester yang seterusnya. Haha.

[ Nah , kasi gambar love love sikit. Haaa ]

Aku takdelah tak tinggalkan apa-apa story langsung untuk korang , tapi mungkin tak sebanyak macam sekarang. Kalau tak busy , luangkan lah masa jenguk-jenguk blog macek Bedah ni.

Thank you jugak sebab dalam jangka masa yang pendek ni , tetiba je aku yang susah nak mesra dengan orang luar boleh rapat dengan ye-you-olls ni. Terutamanya blogger yang lagi muda dari aku , rasa dah macam kawan sebaya pulak dah. Jangan lupa hakak ye dik.


Fasal segmen.

Kepada yang lambat join tu , saya mintak maaf awal-awal kalau url blog tak masuk entry lagi. Sorry in advance gituuu. Yang dah join tu Happy Blogwalking lah yer. Sebenarnya aku rasa 3 minggu untuk buat segmen ni memang lamaaa pun. Tapi , lepas tiga minggu tu la aku rasa masa tu aku free untuk layan blog lama sikit , nak umumkan pemenang ke hape ke. Faham faham lah ye...

Mana tahu , aku nak tamatkan Segmen tu awal dari tarikh sebenar ke.... Hmmm.. Bergantung pada waktu lapang aku oke.


Mungkin masa korang baca entry ni aku tengah on the way pulang ke kampung.. Doakan semoga perjalanan kami sekeluarga baik-baik oke. Terima kasih kepada yang mendoakan.

Next week dah masuk sem baru..... Yeaayyy. Pejam celik dah nak masuk bulan Jun. Alhamdulillah , kita masing-masing masih diberi peluang untuk hidup. Ramadhan pun bakal menjelma ye dak?? Semoga kita dapat merasai Ramadhan tahun ini sampai habis. InsyaAllah.


Semua gambar credit : Weheartit.com

Awak awak sekalian , sepanjang saya berblogwalking sebelum ni , kalau ada salah silap , maafkanlah ye. Buat semak shoutbox ke hape ke. Sorry lah ye.

Okelah.. banyak pulak yang aku merapu. Ayat pun macam tunggang langgang aje. Takpelah , entry ni pun suka-suka je. Nak say bye bye gitu. Bye bye dari blogwalking.



Oke chawwww.
Kbye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

12 comments:

Umie Artoqiemie said...

eh, kite ni mcam sama campus je? tp saya still kat uitm s_i hehe.

Nini Hanini said...

pandai ea kak zati,uihh,kena tuntut ilmu blogging nih,kihkih. semoga selamat otw balik kampung tu ye,hehee. tak sabar nak puasa,harap masih dapat merasai lagi ramadhan kali ni.

good luck study,wishing u all the best dunia akhirat,sampai ketemu lagi naa~

zakira afina said...

hehe takpee kak zati? haha. perjuangan perlu diteruskann. wee kita sokong always ye. lagipun suka ape klik saje2 iklan kat sini haha. bukan kena bayar pun kan? so, enjoy your new sem. i wish you the best. muhehe. salam sayang gituu.

zakira afina said...

hehe takpee kak zati? haha. perjuangan perlu diteruskann. wee kita sokong always ye. lagipun suka ape klik saje2 iklan kat sini haha. bukan kena bayar pun kan? so, enjoy your new sem. i wish you the best. muhehe. salam sayang gituu.

Misz Yue said...

bye2:)..take care owez. slamat bcuti.
#jgn syok cuti smpai lupa kteorg.hukhuk#

Mazni Munawar said...

wah nak masuk sem baru :D gudluck kak, selamat hiatus

Nur Hamizah said...

Akak masuk minggu depan ea ? Sama la kita ^_^ Hihihi. Nanti sem depan akak jumpa la kawan-kawan miza budak dip sains. Akak.. semoga berjaya dengan cemerlang untuk sem ni. Moga Allah permudahkan segala urusan akak. Jaga diri, jaga hati, jaga iman. Moga akak sentiasa dalam jagaan rahmat dan kasih sayang Allah. Love you kak :*

Ibnu Ramli said...

Aduhai beberapa blog aku masuk semuanya nak hiatus dah.. hehe
agak2 aku pun nak kena hiatus ni dah nak start class semula >.<

INTAN SHAZLEEN. said...

Tapah? Uitm Tapah? Me too actually. Hope to see you there. Nice blog :)

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

alaa. nk hiatus kah? nnati mesti ghindu zati punya blog. heheee.
tapi kita sama lah nak hiatus jugak XD
semoga selamat perjalanan XD

BUNDA a.k.a KN said...

Salam Jumaat...Salam ziarah dari Bunda...

Mimi Azirah said...

Happy hiatus hehehe...xpe bkn lame pun kan...slmt bercuti