HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Monday, May 26, 2014

Kemas kemas barang.


Assalamualaikum w.b.t

Oh yeah. Aku tengah stress.. Stress pasai pa plak niih?? Guwa tengah stress nak packing barang ni. Macam before ni kat Lendu aku boleh bawak seberapa banyak barang yang aku suka , tapi kali ni... tak boleh... erghh. Why?

Satu sebabnya , femly aku balik kampung sama. Itulahh , cuti sekolah kan bakal start , so alang-alang aku dah nak masuk Tapah , terus balik kampung kat Taiping. For sure bonet/bumper penuh dengan barang femly aku lagi nak disumbatnya. Sedih.

Asalnya , kawan mak nak balik sana jugak , ingatkan nak tumpang barang sebab keretanya besar and anak-anak pun kecil lagi. Tiba-tiba pulak cuti tak lulus , so dorang pun tak balik. And aku kena compress barang-barang aku , sumbat lah mana-mana selagi muat dalam 2-3 beg aje.


Ni barang-barang asal yang sepatutnya aku bawak sekaligus ke Tapah.


Nah, disebabkan memang barang sebanyak itu yang aku tak boleh bawak sekaligus , tinggal yang ini je. Ni pun aku rasa mak bapak aku akan suruh reduce kan lagi ni. Hmmm..

Mak Bedah stress kepala nak oi. Tak apelahh. Sabar untuk sebulan je , nanti masa cuti Aidilfitri , parents boleh bawak barang lagi..


Ok bye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

9 comments:

Budak_Nerd said...

tabahlah wahai akak ,, :D

Nini Hanini said...

nini baru habis packing,arghh!!!lega..hehee. Sumbat je yang mana muat,hahaha XD

zakira afina said...

wuuuuu. kesiannyaa. hehe kotak double A tuu isi ape? banyak pulak tu. curious neyy ^^.

Izzati Amira said...

@Budak_Nerd
thank you dear(:

Izzati Amira said...

@zakira afina

isi baju2 syg.. 3 kotak je tu.. nk compress tggal 2 kotak.. pening dah ni.. haha.

Nanie Dean said...

bawak yang penting je... yang kurang penting beli je yang baru... hehe

zakira afina said...

weee kreatif kreatif. aloo kesiann emm kena reduce lagi. kalau boleh nak bwk sume barang hahaha. takpee kak, sekejap je masa, nanti balik raya pulun semua barang muheheh.

nurul-rasya said...

banyaknya kertas A4

nana kimie said...

kalau boleh semua nak angkutkan,hihi....