HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Tuesday, May 27, 2014

Meet My Baby

Assalamualaikum w.b.t


Baby? Baby apakah?? Haha.

Tadaa...


Yeahhh. Baru beli haritu , kat pasar pagi Masjid Tanah. Memang aku cadang nak beli satu pokok untuk bawak balik Tapah nanti. Heheeh. Actually , aku ada satu lagi pokok bunga yang aku tanam sendiri , baru naik daun dia... bunga mungkin lambat lagi kot nak naik. Tapi , tu pun aku rasa nak bawak pergi Tapah. Tengok lah macam mana nanti.

Oke bye. Hehe.




Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

14 comments:

Siti Nooryanawati Mohamed said...

Wahhh....cantik sangat. Akak pun mmg suka tanam pokok bunga. Kat rumah, kat ofis, mesti nak ada pokok bunga hidup, x kisah yg berbunga @ tak...hehehe...
*Singgah menabung Lactacyd ;)

Anis Adnan said...

Cantik.. tak leceh ke jaga bunga ni? Huhu.
*kalau dah hobi kan?* :3

Izzati Amira said...

@Anis Adnan

kalau dah minat , rasa oke kot. harapnya tak lah.. hehe

nana kimie said...

cantiknya bunga ni zati!=)suka sangat2 warna dia...bunga apa ye ni?..matahari?daisy?hihi...

fifie feyca said...

Huiiii Cantiknya..... Nak satu boleh...

Hafiza AizZawa said...

cantiknye.. kalau tanam lambat nak berbunge.. beli yg dah berbunge kan senang.. hehe

Iola said...

hee cantik :) rajin ya

Izzati Amira said...

@nana kimie

tak tahu lah ape namanya kak nana. haha.. rupa mcm daisi besar.. entah. hahaha

Pretty Honey said...

cantik lah....favourite colour pulak tu....^_^

Nurul Farahizzati Zakaria said...

wah.. kalau dapat kat tangan akak, mesti mati ni... hahaha...

Tashira Sha said...

uishh cantiklah kak. colour pun mempersona kan. hahaha

Cik Yaya said...

wow merahnyerrrr...
cntik... ^,^

Hot Gimmick said...

Cantiknyaa. Melting tengok :')

nana liena said...

subhanallah..cantik sangat..! best dapat 'bela'..hehe