HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Sunday, May 18, 2014

Sunday morning.


Assalamualaikum w.b.t

Haip everybody. Oh.. kebiasaannya aku masih tidur ketika ini. Entah angin apa lepas Subuh aku rasa malas pulak nak sambung tidur. Haha.

Sejak kebelakangan ni.. tiga empat hari sebelumnya aku dah jadi malaih nak blogwalking.. Opps , tak tahu kenapa , dulu yang blogwalking tiga kali sehari , sekarang dah jadi sekali sehari je. Iaitu tepat jam 8 lebih aku on pc , then aku blogwalking kat semua blog yang tuan bloggernya klik-klik kat tabung aku.. heee.. Thank you korang.


Kenapa?? Aku rasa makin penat pulak sojak akhir-akhir ni. Otak aku penat. Dia cakap jangan ngadap pc lama-lama sangat. Bila dah sampai limit dia je , terus aku off pc then buat hal lain. Penatnya Mak Cik Bedah mengalahkan suri rumah doplohpatjam!

Lagi tiga minggu aku akan masuk ke kampus baru.. nun di Tapah sana. Apa ghupanya ntah.. tengok gambar aje lah dari member-member yang dah pernah survey sana. Mak dah suruh kemas-kemas barang dah.. Err... InsyaAllah lepas ni aku pergi buat.. selepas off pc.. muahaha. *macam takde nada nak citer je..* Lagipun tak bagus untuk tulang belakang bila mengadap pc lama-lama dalam keadaan duduk. Heeee..

Then , you have to make sure that.. you are awake between them.

Kiteowang balik kampung dulu alang-alang dah kampung kat sana. Mak nak ambil kain dari sedara mara yang nak buat baju raya. Almaklumlah , mak aku masih mengambil upah baju yang masih murah tahap mampu milik lah katakau. Takde mahal-mahal namploh lebih, patplohlebih macam kat luar sana tu. Tak caye? Meh try upah sini. Hehe.

Dah lama aku tak story pasai life aku kat sini.. asyik borak pasai makenan je... diy pe kejadah semua.. haha.

So.. lately.. korang jadi bertambah rajin atau malas terhadap sesuatu??

Nak rajin blogwalking semula...
Terima kasih yang sudi datang blog aku nih. Jemput datang jemput klik-klik.
Maceh banyak-banyak.

Kbye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

21 comments:

sinuha said...

Hah! Cepat2x kemas barang tu,,, hehe ^_^

Izzati Amira said...

@sinuha

ehh.. hahah. malaih lagi ni... hee

Sharifah Amarina said...

Awak ditag dalam entry ni - http://sharifahamarina.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

MaMa Rey said...

tq jg sudi dtg ke blog akak ya..
hrmm btl tu ngadap lama2 pn x elok utk tlg blkg jg utk mata kita kn..

tiey smilez said...

Welcome to study life. hehek.
Biasala kalau bz mmg mood nak blogwalking trus lesap. :)

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

amboi semangatnya mak zati ! kemaih brg semua. teehee
hazy tak buat apa pun lagi. tak print borang, tak isi borang, tak shopping, tak kemas pun. hehee

Tashira Sha said...

same goes to me kak. rasa malas nak blogwalking lately. akak bila nak buat diy lagi? hihi

Nini Hanini said...

main rajin kut kak zati,sebab sibuk prepare nak masuk upsi nanti,hehe :D

Faridatul Syila said...

salam perkenalan..

www.faridatulsyila.com

Kalisha Aide said...

happy weekend izzati :))

Ct Aman said...

happy holiday dear....;)

Fuza Musa said...

Weken yang sekejapan...hehe

El Janna said...

huhu weekend je hari bermalas malasan hehehe

Nurulee said...

hahahaha. ee pun pernah rasa gitu. sob.
click libresse utk kak zati hehe =D

Aisya 사구라 said...

selamat ke kampus baru~~
semoga seronok kak :)

Farah said...

Sambung belajar di mana ya?

Iola said...

huu lately ni jadi segan nak blogging..geram internet slow bangat..wat stress. bila net lembab..kita pun rasa malas nak buka lappy ni. huaa

nurerna hazwani said...

mak si pun amik upah jahit dan masih mampu dimiliki..xdenya upah 60 ke 40 ke bwh 30 ok.....adoyai...mak kata wat pe mahal-mahal janji org selesa pakai.

Izzati Amira said...

@nurerna hazwani

kan? asalkan selesa... (:

Puteri said...

rajin rajinkan lah dirimu. hahaha

nana kimie said...

haa dengar tu mak pesan kemas barang siap2;p

wah,untungla mak zati pandai menjahir,jimat kos upah=)