HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Thursday, June 12, 2014

Hai Hai UiTM Tapah : Part 1


Assalamualaikum w.b.t

Tapah... Udaranya panas panas gitu. Lepas stay kat kampung selama seminggu , kami sekeluarga menuju ke Tapah ler untuk hantar aku masuk kolej kan , tapi aku datang sehari lebih awal dari hari pendaftaran.... adelah sebab-sebabnya. Jadi , aku stay rumah kawan aku yang duduk luar. Terima kasih banyak-banyak sebab sudi tumpangkan aku.. heee.

Asalnya , kawan aku, Mahirah ajak jadi roommate, atas hal tertentu jugak dia datang lambat so aku daftar aje lah dulu and plan jadi roommate tidak terlaksana. Classmates yang rapat duduk luar , yang lain semua dah ade geng , dalam hati ..

'Takpelah.. duduk ajelah dengan sesapa pun. Asalkan aku duduk dua orang aje dalam bilik.'

Duduk ramai-ramai dengan orang yang tak kenal ni bikin gua stress jugak , kita kan pemalu gituuuu... pui.


Masa tengah beratur tu datang lah seorang aunty , bertanyakan fasal hal kolej ni kat aku. Kebetulan masa tu aku tengah free tak bersembang secara berkelompok dengan sesiapa , so dia pun mula bertanya itu ini. Aku jawab ajelah apa yang mampu dijawab. Dah takdir , anak aunty tu jadi roommate aku dannnn..... kiteowang pun masing-masing takde geng. Member yang rapat semuanya duduk luar. The conclusion is "Kami roommate". (:

Lepas hantar barang dalam bilik apa semua , roommate baru dari UiTM Seri Iskandar balik rumah dia , aku plak still buat muka tak malu tumpang rumah member. Heheee. Petang ahad baru ler aku balik kolej nak kemas barang apa semua , panasnya kemain. Peluh jantan betina semua keluar time nak mengemas , feeling dia memang best!!!


Seriously Tapah memang panas , orang cakap sekarang ni memang tengah musim panas , tambah pulak kat sini memang takde angin. Pergghh , baru tahu macam mana perasaan orang yang fer-feeling HOT niyh. Wakakaa..

Oh ya. Roommate baru ni macam roommates lama jugak. Kuat tidur. Wakakaa.. berjangkit lagi lah aku pas ni. And.. bagus sangat sebab dia ni banyak cakap , kalau dia pun malas nak try cakap.. aku lagi lahhhh.. heeee..


Kbye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

14 comments:

nor_farihan said...

memang panas sekarang ni...

Nur Inani said...

selamat meneruskan pengajian di tapah :)

gnor gnur said...

as salam

hii... blog yang banyak info. Jemput ke blog saya. http://vitaminsno1.blogspot.com/ jgn lupa follow saya k!!!im follow yo

kak yati said...

hii... blog yang banyak info. Jemput ke blog saya. http://vitaminsno1.blogspot.com/ jgn lupa follow saya k!!!im follow yo

Cik Nadyya said...

sebelom belaja ane ekk?
goodluck ^^

Izzati Amira said...

@Cik Nadyya sbelum ni dekat Lendu (:

miss wawa said...

belajor rerajin yow? kimsalam kat roomate tu.. hehehh! macam kenal je.. haha

Aneez Jaafar said...

uitm tapah dekat tak dgn changkat petai dik..

BudakVanilla said...

all the best yaaa. . :D cuaca panas skrg klu layan cendol. .pergghhh. .haha. . :D

Mazni Munawar said...

amboi makan macaroon :p tulah, sekarang ni pun tgh panas walaupun duduk dlm rumah. malam pun sama

aiman mania said...

selamat jadi budak universiti..kos apa?btw,KEDAH hari nih menangis..lebat plak tuh :D

Tashira Sha said...

pindah ke kak? wahh best nyaa. tapi part yg tak best kalau tak ada kawan kan kak ?

Aqilah Azmi said...

panas gila :(

Budak_Nerd said...

selamat berjaya menempuh segalanya ,,, :D