HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Tuesday, August 12, 2014

Sempoi


Assalamualaikum w.b.t

Jam hampir menunjukkan jam 12 malam. Oh hoi... Aku baru lepas buat nota sikit untuk keperluan test yang bakal mendatang. Bertemankan angin sejuk , oh yaa... baru lepas hujan daa...

Sesungguhnya aku masih mengantuk , tapi memikirkan Didi yang masih tekun dengan kerja MYOB-nya di bilikku. Ku gagahkan juga mata ini untuk menahan. Boleh aje nak berbasa-basi suruh dia balik bilik dia.. Tapi... bagi dia lebih masa sikit untuk buat kerja dia. Haha

Doa. Kepada yang membaca , doakanlah.. wish pun dah cukup cantik.. Doakan supaya sem kali ini aku dapat capai keputusan yang aku inginkan. Setiap kali sem, aku ada target. Belum ada rezeki , effort pun tak seberapa.. Tapi InsyaAllah , setiap sem aku cuba lakukan yang terbaik. Lebih baik dari sem-sem yang sebelumnya.

Tu dia.. Lagi dua bulan je lagi aku bakal melepaskan title senior part 5. Ahh! Ade apa pada title.. Diploma pun belum pasti ada dalam tangan kau lagi. Doakanlah yang terbaik ye wahai pembaca setia. Hee.. Thank you.

Eh jap. Aku ada azam kedua jugak ni. Reducing my fats. Lately , makan banyak aje. Macam mana nih? Aku jadi pantang tengok nasi. Aku tak boleh tengok nasi. Kalau dah habis satu pinggan tu , mesti aku nak tambah lagi dan lagi.

Tambah pulak aku dikelilingi dengan orang yang kuat makan nasi. Tapi.. dorang tu kurus selim. Aku nih?? Hahaha. Jagalah kesihatan kau Zati oiii.

Tolonglah sedar.

Dah la. Aku mau tidor.

Zati (2014). 23:53.
Goodnight.
Kbye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

4 comments:

Anis Ifham said...

Good luck for your exam kak zati. Dan, good luck dalam mengslimkan badan. Hehe.

Karya Mahirah said...

tama pun tekak melayu mmg tak boleh tinggal nasi haha..
boleh jela mkn nasi tapi nasi tu sebesar penumbuk je.. jgn tambah2...

Zuyyin Hijrah said...

good luck :) Bitaufiq wannajah . hhe .

Lina Kwon said...

amin and good luck! <3

xx http://nothingmuchbutyeah.blogspot.com