HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Friday, September 5, 2014

Kemahiran Insaniah Part 5.

Assalamualaikum w.b.t

KI kat Tapah ni lain sikit. Dulu kat Lendu , setiap kelas untuk LDK ni memang muka classmates aje. Dari Part 1 sampailah Part 4. Muka classmates lah yang selalu jumpa.

Menurut roommate aku , ex-SI , kat Perak nih memang tak pernah ada geng LDK satu kelas. Bercampur satu UiTM.


Majoritinya semua perempuan dan seorang aje lelaki dalam kelas nih. Disebabkan dia seorang aje kumbang , maka ditugaskan untuk mengambil gambar-gambar bunga sekalian. Hahah.

KI kali ni dia susun mengikut urutan nama atau lebih tepatnya ikut susunan huruf. Pangkal nama aku kan N , so majoritinya pangkal 'N' ni tentulah perempuan.. for example.. Nur..Noor..Nurul..Noorul..Nor. Heheh. Ofcourse la mereka semua ni adalah kawan baru gua. Hai korang.


The Nur Izzati's. 
Kelakar kan? Masa ice breaking tu , jadi awkward sebab.. nama sekian sekian.. panggil Izzati. Eight of us. Mmmmmmm. Satu UiTM Tapah tu , kamilah yang bernama Nur Izzati sekian sekian. Hehe.


Ni group aku untuk haritu dari awal sampai habis LDK. Ada lagi dua orang kot. Dah balik dah.. lapar sangat tuu.

The girl beside me said that , "Macam pernah nampak...."

Aku bab nak mengingat orang nih takde lah failed sangat , tapi... memang aku tak ingat. Hehe. Katanya dia asal Manjung. Cakap la kat dia yang dulu aku duduk Lumut. Then dia cakap , "Mungkin pernah jumpa kat mana-mana pertandingan kot..hehe". Comel dan lembut aje orangnya.

Dalam hati... hmmm , aku pernah masuk pertandingan mewarna je. Jarang la keluar dari base join aktiviti nih. Tak pun masa aku join acara menari wakil Tadika Kemas. Miahahahaa. Lama sangat dah tuuu.

Akan datang nih Finishing School. Susunannya ikut nombor matrik. Menarik betul. Haha.

Kbye.







Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

3 comments:

Rubiatul Adawiyah said...

cantik cantiknya kat tipah semua.. hihi :D

PengajianMalaysia said...

Haha kesian si kumbang tu ;D


Jom ke entri saya, singgah, like dan tinggalkan comment untuk bantu markah saya dan kawan2 saya in grouping assesment :) TQ

http://pmsgroupingwork.blogspot.com/2014/09/13-mei-1969.html

Anis Farhana said...

ramainya Izzati hehehe


pening pala nama sama ramai2 ni >.<