HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Monday, October 27, 2014

4 CPUV baru

Assalamualaikum w.b.t


4 CPUV baru dari nuffnang lagi. Yeayyyy. Terima kasih sebab sudi bagi CPUV kat blog yang biasa biasa aje nih. Terima kasih kat viewers yang selalu tak jemu datang singgah..hehehe.


Aku ada satu cadangan , apa kata setiap hari korang datang singgah dua kali sehari? Miahahaha.

Okay bye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

17 comments:

Aisya A. said...

tahniah :D

puteri kasih said...

sekarang ni memang musim CPUV masuk berderet-deret..hehe :)

Aina Akmal said...

tahniaah. ^^

Fhatin Amelia said...

tahniah !!

Farah said...

Tahniah ya :)

naz wan said...

wah bestnye dik.. akk pun tengah tunggu nuffnang ni bagi ape2 yg patot.. ehe.. wish me luck ahaha

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Tahniah yer Zati ;)

cik belbel said...

waaahhh bestnya banyak cpuv. tahniah yee

Mummy-Ann said...

Tahniah..!!

Scha Nazri said...

aaa, busy benor lately ni haaa. Scha letak blog izzati kat bloglist scha. senang nak terjah nnti. hehe

Invisible Me said...

Tahniah tahniah :)

Farrah MF said...

Tahniah, Izzati! Ok, akak pun macam Scha letak blog Izzati kat bloglist. Ada kesempatan, akak jengah lebih 2 3 kali :)

Ayoi Kema said...

wahhhh..hebat nyer....jeles la...sy nyer x gerak2 lansung

zarulfarhana said...

tahniah

HamizahMardiah said...

tahniah... :-)
and tq sebab klik kita punye rhb ads.. emput singgah and follow yer.. :-)

Gee Lion said...

kalau ada masa, rajin je nak singgah sini & semua blog2 yg ada.. tapi kadangkala masa sgt cemburu pd saya... T_T

Cik Balqis said...

rmai blogger dpt cpuv yg sme..hehe
btw tahniah :D