HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Thursday, October 30, 2014

Malam Gala DAIS

Assalamualaikum w.b.t

Citer dah lama. Tapi aku tetap jugak nak cerita. Miahaha.

Pada satu malam itu, semua pelajar under fakulti Ac120 Tapah diwajibkan untuk menghadiri dinner yang dianjurkan oleh fakulti. Mostly kalau sebut pasal dinner , mesti lah kena bayar rm40 dan ke atas kan? (terpulang pada budget lah) , tapi last sem rm60. Memang aku tak pergi , namplohrengget tu macam macam aku boleh guna. Perbelanjaan yang boleh aku gunakan selama satu minggu dua hari. Hahaha.

Tu sebabnya selalu buat kat luar , contohnya macam hotel whatsoever lah kan. Bila buat kat hotel, masalah transport jugak akan timbul. So kali ini, dengan bayaran rm10 per person , buat kat Plaza Pentadbiran sahaja (kawasan UiTM) , tak tahu jugaklah kalau tak nak pergi jugak kan. Aku pun pergi. Tema : klasik *rasanya lah*. Bertema atau tidak, aku tak peduli, pakai je apa yang ade. HEHEH


Backdrop untuk sesi bergambar or fe-feeling syok sendiri. Nak infom aje, aku memang tak ambil banyak gambar fasal nih semua. Ade lagi dua tempat backdrop yang cantik.. sorry guys. Tak dapek eden nak show off. Hihi. Nice isn't?


Pada malam itu , penyanyi Mark Adam dijemput khas untuk menghiburkan kami semua pada malam itu. Act, aku pernah tahu je fasal Mark Adam, pernah dengar lagu dia. Tapi , setahu aku, aku tak pernah tengok muka dia la... Busy dengan life uni, ade masa ke aku nak ambil tahu fasal ni semua? Lainlahh Adi Putra ke... Amar Baharin ke.. Oops. Hehe.

Masa tu aku membayangkan Mark Adam nih sado-sado orangnya. Aku pun tak tahu kenapa aku boleh terbayang macam tu. Ngeh ngeh.


Ohyaaa.. Baru teringat , ni backdrop yang first masa kat pintu masuk. Tak nampak sangat sebab kami semua rendang-rendang pokok koko. Maap lah yer.

Tetiba lepas tengok gambar ni, ade sorang member tu declare yang tinggi dia sama dengan aku je. Eh Hello, tak nampak ke aku adalah orang kedua yang tertinggi dalam gambar ni? Hahaha. Mungkin flat aku tak berapa nak menjadi waktu tu *pinjam orang sebab nak padankan dengan baju*. Nanti kena grab wedges baru nih, tak leh jadi nih.

Mana gambar Mark Adam?? Sorry dear. Kami ni semuanya pemalu.

Kbye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

16 comments:

Lea IsNawi said...

Comel.backdrop tuuu

Afiqah said...

ohh pindah tapah ye? hahaha
:D
kite somban 3 :D

Kasut Kusut said...

Wah.. DAIS rupanya

Belog Santai said...

teringat dinner kat uni dulu...masa tulah nak melaram ya...lip-lap-lip lap..he..he

LeenNajib said...

Hehe time-time dinner ni. asal boleh je datang. mmg jarang lah nak ikut tema sangat. pasti kurung jadi pilihan hahaha. :)

http://fazleenkamarudin.blogspot.com

fifie feyca said...

best nyew dinner..

fifie feyca said...

best nyew dinner..

Cik Nadyya said...

alahai dinner . teringat pulek zaman belaja. asal dinner je dah eksaited.. tp yg pasti duit akan terbang jugek.. ohhoii -.-'

Farah said...

Baru berniat nak tengok gambar Mark Adam nya.

Cik Balqis said...

lawa tirai tuhhh..ishkk..

Gee Lion said...

saya rasa mark adam tu hensem.
awak rasa tak apa yg saya rasa?
hehe ^_^

Sara Liyana said...

Teringat waktu dulu2 punya dinner masa belajar.

Cik Fafa said...

untunglaa dapat jumpa mark adam. ^_^

backdrop tu memang lawa. simple ja.

Anis Ifham said...

awat tak ambik gambar dari jauh? heee.

Teesaz said...

Eh zarifah ke tu

Izzati Amira said...

@Teesaz

aah. kawan eh.. (: