HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Tuesday, January 27, 2015

This is my life


Assalamualaikum w.b.t

Sekian lama sudah aku tidak meng-update perkembangan diri disini. Well, im quite busy lahhh *pui*. Takde masa lah aku nak buat entry bagai... sekarang ni aku banyak menghabiskan masa menonton tv jer. Huihui. Dan.... ade jugak lah aktiviti berfaedah yang lain aku buat *ayat sedapkan hati*

Actually , ade la kawan aku sorang ni asyik cecakap , “Zati.. bila you nak update entry baru ni?”.. Krik krik...

Ape je story menarik fasal aku ni woi? Okay lah okay... i just turned 21 last 8 days ago...?? Lebih kurang macam tu laa.. Apa yang aku rasa? Entah la. No idea. Ku jalani kehidupan seperti biasa.. tanpa keluarga disisi. Cuma , aku bersyukur je dengan apa-apa yang aku ada sekarang ni. Terima kasih kepada yang masih setia.

Satu classmates (tak tahu la kalau ada 2-3 tak nyanyi sekali , ugh..hehe ) nyanyikan lagu Happy Birthday and wished to me. Appreciated that , thank you. Sumpah aku maluuu gilaaa and maluuu gilaa ahh.


Terima kasih kepada yang sudiiiii gilaaa buat wish panjang-panjang.. Oh , ade satu voice note dihantar kepada aku.. Sampai sekarang aku tak dengar lagi.. Aku dapat tahu voice note tersebut dihantar kat nombor lama.. so adik aku yang forwardkan voice note tu ( she’s using my old phone number )... Adik aku cakap kawan aku tu sweet gilaaa. Hehe Terima kasih awak.

Lagi.... hmmm. Tak tahu lagi nak cerita apa. University life untuk semester kali ni bosan macam biasa. Hahah. Hidup aku, cukup waktu je datang kelas.. tu pun selalu sangat masuk lambat ( housemates aku memang pesen siap lambat ) . Bila dalam kelas pulak tak sabar nak balik..kuikui. Dan.. perkara paling membahagiakan bila masing-masing menghitung hari untuk cuti...haihhh. Pesen homesick yang memang jarang balik ahh. Apakah yang aku cuba sampaikan ini?

Hari-hari yang mengembirakan aku bila dapat layan Got To Believe , Istikharah Cinta dan Asam Pedas Untuk Dia.. perghhhhhhh.... meroyan satu rumah. Hahhaha. Nanti kita cerita dengan lebih lanjut.

Kbye.




Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

11 comments:

Siara Elina said...

Happy belated birthdayyyyyyyyyyyy =) Hehehehehe And and, take care always ^^ Yeahhh, hidup saya pun tengah boring sekarang --' Wink winkkk.

Nur Inani said...

pehhh. memang bahagia ah satu kelas nyanyi untuk awak kan. hehehe. haipp kita pun meroyan tengok asam pedas untuk dia. jatuh hati dengan ziyyad. Wakakaka :P

Sharifah Syahirah said...

Happy Bitrhday Zari. hewhew. walau sudah terlambat.

CikSiti said...

happy belated bday!

Najib Ariyan said...

Happy Belated Besday... bertambah umur bertambah dewasa... jangan terlalu menurut perasaan... kitalah raja kepada suasana... jangan terlalu mengalah padahal hanya perasaan kita jer

Farah said...

Cantiknya gambar!

Happy belated birthday, ya ^_^

Farrah MF said...

Happy belated birthday, Zati. Akak suka baca buku2 A. Potter :)

Anis Ifham said...

birthday sis bila? dah lepas ek? hehehe.

ezyra daniel said...

happy belated birthday..btw novel tu mcm best je!..

Encik Skema said...

Walaupun dah terlambat, nak wish Happy Sweet 21 juga, :D Hahah , selamat mengundi. Eh ? :3

Lollipop Manis said...

ahahaha. part menghitung hari nak balik tu memang sejibik. p kelas lambat, balik nak cepat. dalam kelas tidoq. hahaha. btw, happy belated bfdy izzati. may allah bless u. :D