HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Thursday, May 21, 2015

Gambar Putera dan Puteri Raja Nazrin

Assalamualaikum w.b.t

Jom cuci mata lihat gambar putera dan puteri Raja Nazrin dan Tuanku Zara Salim yang tampan dan comel ni. Okay , aku sangat-sangat suka tengok muka YM Raja Azlan Muzaffar dan YM Raja Nazirah Safyah yang comel tu.










Comel kan YM Raja Nazirah Safyah nih? Suka tengok.

Sumber : google.com/image , cardova , ada gambar yang ada watermark (tapi aku tak jelas dengan apa yang dia tulis ), twitter hasil retweet , ada jugak amik dari fesbuk , lupa nak save link , yang pastinya semua ini bukan gambar milik aku , aku nak share je gambar putera dan puteri negeri Perak ni. Aku kan warga Perak , hehhe.

Aku : Kakcik tengok ni , comel kan?
Kakcik : Aaah
Aku : Macam princess
Kakcik : Memang princess pun!
Hahaha

Okay bye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

15 comments:

Mazni Munawar said...

comel sangat prince dgn princess ni. geram tengok! ><

Farah Waheda Wahid said...

gerammm sangat-sangat comel...nak apply suh jadi menantu boleh? #ehhh... ha ha ha...

Eka Tikah said...

Ya Allah comelnya ^^

Gee Lion said...

macam Korean look. Hehe
lahir-lahir je dah kaya. macam kisah dongeng. bertuah.
yg penting, comel!

SuperMario Bros said...

"Macam princess."
"Memang princess pun!"

haha XD anyway, memang comel sangat.

Nadratul Syazwana said...

Comel gila kan diorang ni? Asyik trending je haha masalahnya eee lawa sangat hahaha

PeRdU cINta said...

Moga putera dan puteri ini terus membesar dengan kasih sayang yang melimpah ruah..sayangkan rakyat jelata..

fatin wawa said...

Mmg comel, cantik, tampan, hensem semualaahhh.... :'DDD

nayfatimah rasyid said...

sangat comeiii keluarga di raja ini ;)

LoNa FrEak said...

cute kan...comel sgt...

Sally Samsaiman said...

mmg comel dah la putih melepak plak tu..hihihi

Malinda said...

comel sangat2 yg abngnye pon kecik2 dah hensem...sume anak2 raje ni memang homel2 kot... ;p

namy said...

saya pun suka tgk princess ni,,ini memang benar2 gambaran princess spt dalam disney, muka comel amat2..

Farah said...

Comel sangat-sangat lagi-lagi bila dia senyum.

Anis Ifham said...

comel sangat tuan puteri kecik molek tu. awwww.