HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Wednesday, May 6, 2015

Macam mana nak dapat event invitation dari nuffnang ?



Assalamualaikum w.b.t

Persoalan yang sering timbul dari seorang blogger picisan macam aku nih. HAHA. Okay gelak lah puas puas. Aku memang noob sangat pasal@kaitan nak join-join event bagai ni semua. Mungkin aku nih jenis blogger yang tak socialize agaknya.

Pengakuan. Aku pernah dapat invitation dari nuffnang , event Mamee dekat Melaka haritu. Aku teringin sangat nak pergi , tapi.... tapi... faktor tidak ada lesen , dan tarikh tersebut clash dengan tarikh aku dan sekeluarga mahu pulang ke kampung ( negeri Perak tercinta ).. so , aku buat keputusan untuk tidak pergi.

Lagi?? Event macam celebration nuffnang & churpchurp baru-baru ni pulak jauh nun di KL @ Shah Alam ( majoritinya event dilakukan di sana). Aku nih kat Melaka kot. So.. what do you think? Adakah ini semuanya alasan? Hendak seribu dalih , tak hendak seribu daya? Hahah. Next time kalau dapat invitation dari nuffnang lagi , aku harap aku dapat join sama. Nak cari pengalaman kekdahnyaaa. Nak kenal jugak dengan blogger maya di alam nyata bukan fantasi. Hehehe.

Hai hai senior blogger.

But now , aku dah ada lesen. Cepat lah invite aku cepat. Hahaha.
Desperate gilaaa dohhh. Takde lahh , take your time. Harap lepas ni , pihak nuffnang boleh buat event area Melaka @ Port Dickson , boleh lah saya melibatkan diri. Hehehe.

Blogger yang selalu melibatkan diri dalam event boleh lah share story sama ( memang banyak aku tengok other bloggers yang update entry kat blog dorangg fasal event yang dorang selalu hadir ni. hehe ). Ada tips mengenai adab kalau pergi macam tu jugak? Mohon share. Peace yo.

Jangan ambil hati ya , suka-suka nak membebel je kat sini.
Okay bye. Thank you.


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

16 comments:

Haffizul Iskandar said...

Saya juga blogger dari melaka. :)

Amy J said...

kita pernah dapat jemputan dari Churp2 haritu. lepas ni kalau dapat lagi, kena wajib p. baru diorang syok panggil balik. sebab nampak kita komited.

and jangan lupa bawa business kad. ada nama blog, ada emel bagai. sambil sembang, kasi orang kad. baru dia kenal siapa kita

Norjulaida Abdul Wahab said...

Teringin nak tahu jugakkkkk...plisssss..

yoorin melacolea said...

insyaa Allah ade rezeki.. hehehe.. dah ada lesennn merata kang boleh pegi.. pecut jerk.. kannn

Izzati Amira said...

@Haffizul Iskandar

terima kasih kerana datang menyinggah & drop komen (:

Izzati Amira said...

@Amy J

nice!! thanks amy j !!!

Eka Tikah said...

wah drp melaka ke? Melaka area mne? Hehe. Kite pun dari melaka ^^

Eka Tikah said...

kacang rempeyek ada ikan bilis sedap wooo. hehe :P

BudakVanilla said...

BV jauh sangat kat sarawak. memang takdapat la nak join event blogger yg kebanyakan kat sm. T^T

Nadratul Syazwana said...

Best lah dah ada lesen hihi. Nad tengah cuti join event sebab kereta rosak :( Sedih je rasa lain macam pulak tak join any event haha macam taktau nak tulis apa dekat blog T-T

Inani Hazwani said...

kalau ada rezeki boleh lag pegi nanti

syadzilamustafa said...

sya pon blogger =)

Farah said...

Teringin juga nak pergi event macam ni. Tapi, belum ada rezeki nak dapat jemputan lagi. Kalau dapat jemputan sekarang pun, tak dapat pergi.

Ms. Kejupenyet said...

teringin jugakk nk pegi...
huhuuu nnt klau dpt jgn lupa ajak kita ye

budakbandunglaici said...

dah ada lesen kereta senang nak pergi sana sini

Malas letak said...

ada rezeki, insyaallah,pasti tidak kemana huhu