HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Monday, May 25, 2015

Pemandangan Cantik Tasik Cermin , Simpang Pulai Ipoh

Assalamualaikum w.b.t

Banyak lagi tempat-tempat menarik kat Malaysia ni belum aku kunjungi. Tak sangka aku, zaman sekarang ni masih ada lagi tempat rekreasi , sungai , air terjun , pantai yang masih suci. Hopefully , bila korang datang kat tempat-tempat alam semula jadi macam ni. Tolong lah jangan buang sampah merata-rata , yang penting , jangan buat sampah la cerita dia. Jaga kebersihan muka bumi , dunia pinjaman untuk kita ni.

Cekidaut pemandangan Tasik Cermin yang ohsemm ni.





Sumber : twitter , hasil retweet dari twitter @peghokpekat

Okay bye.


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

10 comments:

Syaza Raihanah said...

Sejuk je mata bila tengok warna hijau dengan suasana tenang kat sana...

Zizie Zack said...

waaaa... cantiknya tempatnya.. patut la zati cakap suci.. bersih tempatnya.. mesti udara kat situ nyaman kan?

Mazni Munawar said...

kampung saya dekat ngan ipoh tpi tk pernah tau pun kewujudan tasik cermin ni hahaha

Amy J said...

wow, bestnya! kita suka pergi tempat2 macam ni :D

Eka Tikah said...

wah cantiknyaaa. air tenang je. rasa nak lompat dlm tasik tu. hehe

Izzati Amira said...

@Zizie Zack yes yes yes. mestilah!! tapi kita xpernah pergi lagi

FarhanahAdzlan said...

moga ada jodoh dengan tempatt ni hahaha nakk pegiii :D

Gee Lion said...

ha'ah doooo.. cantik giler........ boleh pulak dia siap tar lagi gua dlm tu.. rasa mcm nak kena masuk dlm list penjelahan je ni.. :D

Anis Ifham said...

Subhanallah, sangat cantik. teringin nak pergi T_T

Siti Yang Menaip said...

tau ada gunung lang eeh gunung apa tu kat ipoh tu ?
tak pernah dengar tasik cermin.. mmg tak ramai orang ke ? hehe..