HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Wednesday, May 13, 2015

Pray For Palestine. Vote for Palestine.

Assalamualaikum w.b.t

Okay aku nak mintak tolong kepada sesiapa yang belum berbuat demikian. Tolong pergi link nih (SINI) and vote for Palestine , sebab apa? Google telah lancarkan undian untuk menempatkan Palestine ATAU Isr-el dalam peta google mereka di Google Earth. Setakat lepas yang aku baru mengundi ni , vote yang mendominasi berada di pihak Isr-el dengan 70.4%.

Tolong sebarkan kepada kenalan anda melalui laman sesawang semua yang korang ada , sama ada twitter, facebook mahupun blog fasal benda ni.

Click link kat bawah dan pilih bendera Palestine. Harap semuanya boleh bantu saudara kita untuk mempertahankan hak tanah air mereka. Allahuakbar.

LINK . Pilih bendera Palestine ye.

Aku dapat info ni dari whatsapp group aku.
Terima kasih ye kawan-kawan. Okay bye.



Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

6 comments:

Nurulhuda Abu Hassan said...

tak tahu pon sblm nih ?

Thanks for sharing ! Done Vote :)

Eka Tikah said...

kite dah vote. tq atas info. Jom ramai2 singkirkan Israel jahanam tu.

Syaza Raihanah said...

Thanks for sharing this. Btw, SR klik tabung awak. Thanks :)

Hikayat Seorang Budak said...

terima kasih atas info.

Amy J said...

eh, xtau lak pasal benda ni. k dah vote

saya klik2 tabung sekali ^^

Anis Ifham said...

errr. ramainya vote israel. :(